Prekių pirkimo – pardavimo internetinėje parduotuvėje zubr.lt taisyklės
- Bendrosios nuostatos
1.1. Šios prekių pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau „Taisyklės“), jas patvirtinus Pirkėjui (susipažinus su Taisyklėmis ir tęsiant registraciją arba užsakymą), yra šalims privalomas teisinis dokumentas, kuriame nustatomos Pirkėjo ir Pardavėjo teisės bei pareigos, prekių įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygos, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarka, šalių atsakomybė, asmens duomenų apsauga bei kitos su prekių pirkimu – pardavimu zubr.lt internetinėje parduotuvėje susijusios nuostatos.
1.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, pataisyti ar papildyti Taisykles. Apie bet kokius pakeitimus, pataisymus ar papildymus prisiregistravę Pirkėjai bus informuojami prisijungimo zubr.lt puslapyje metu ir privalės iš naujo patvirtinti Taisykles. Taisyklių pakeitimas galioja tik tų užsakomų prekių atžvilgiu, kurie buvo pateikti po Taisyklių pakeitimo.
1.3. Pirkti mūsų elektroninėje parduotuvėje turi teisę veiksnūs fiziniai asmenys; nepilnamečiai nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų amžiaus, tik turėdami tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis; juridiniai asmenys.
2.
Pirkimo – pardavimo sutarties įsigaliojimas
2.1. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai
Pirkėjas, išsirinkęs perkamą(as) prekę(es) ir suformavęs prekių krepšelį,
paspaudžia nuorodą „Užsakyti“.
2.2. zubr.lt nėra įsipareigojusi atskirai pranešti
Pirkėjui apie savo sutikimą sudaryti sutartį. Laikoma, kad zubr.lt patvirtina užsakymą nuo momento, kai
pradeda jį vykdyti.
3.
Pirkėjo teisės
3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes zubr.lt internetinėje
parduotuvėje šių Taisyklių ir internetinės parduotuvės nustatyta tvarka.
3.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties,
sudarytos su zubr.lt internetine
parduotuve, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu (elektroniniu paštu, nurodant
užsakymo numerį) ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų, terminas pradedamas
skaičiuoti, kai Pirkėjui pristatoma visos užsakymo siuntos arba Pirkėjas
atsiima prekes ir 4.6.Taisyklių punkte numatyta tvarka grąžina prekę/-es,
įsigytas pagal sudarytą sutartį.
3.3. Pirkėjas negali grąžinti prekių šiais atvejais:
3.3.1. garso ir vaizdo kūrinių ir fonogramų bet kokiose vaizdo ar garso
laikmenose, kompiuterių programų tiekimo ir jei Pirkėjas pažeidė prekės
pakuotės apsaugas;
3.3.2. knygų, laikraščių, žurnalų ar kitų periodinių leidinių tiekimo;
3.3.3. kosmetikos, parfumerijos, buitinės chemijos ir higienos prekių tiekimo;
3.3.4. apatinių drabužių tiekimo;
3.2.5. jei grąžinamos prekės, kurios buvo pagamintos atsižvelgiant į asmeninius
Pirkėjo poreikius arba pagal Pirkėjo pateiktas sąlygas;
3.3.6. maisto prekių, jei Pirkėjui buvo parduota tinkamos kokybės maisto prekė
ir nebuvo pasibaigęs prekės tinkamumo naudotis terminas;
3.3.7. prekių, kurios negali būti grąžinamos atsižvelgiant į jų savybes,
įskaitant greit gendančius produktus ir produktus, kurių galiojimo terminas
pasibaigęs;
3.3.8. kitais atvejais, kai pirkimo – pardavimo sutarties negalima atsisakyti,
pagal Lietuvos respublikos įstatymus.
3.4. Numatyta prekių grąžinimo teise Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju,
jeigu prekė nebuvo sugadinta, nepažeista pakuotė arba iš esmės nepasikeitė jos
išvaizda, taip pat ji nebuvo naudojama. Taisyklių 3.3. punkte numatyta Pirkėjo
teisė įgyvendinama vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m.
liepos 22 d. nutarimu Nr. 738 “Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m.
birželio 11 d. nutarimo Nr. 697 “Dėl mažmeninės prekybos taisyklių
patvirtinimo” pakeitimo ir Civilinio kodekso 6.22810 ir 6.22811 straipsniuose
nustatyta tvarka.
- Pirkėjo įsipareigojimai
4.1. Pirkėjas privalo priimti prekes šių Taisyklių nustatyta tvarka ir sumokėti už jas sutartą sumą.
4.2. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, jis privalo nedelsdamas juos atnaujinti.
4.3. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją skyriuje „Kontaktai“ nurodytomis susisiekimo priemonėmis.
4.4. Pirkėjas, naudodamasis zubr.lt internetine parduotuve, įsipareigoja laikytis šių Taisyklių, bei nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų.
4.5. Jei Pirkėjas, prekių pristatymo metu, be svarbių priežasčių atsisako priimti prekes, Pirkėjas privalo padengti prekių pristatymo išlaidas.
4.6. Jei Pirkėjas nusprendžia atsisakyti tinkamos kokybės prekių, nedelsdamas ir ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymą pateikimo Pardavėjui dienos turi išsiųsti arba pristatyti prekes Pardavėjui. Šiuo atveju visos siuntimo ir pristatymo išlaidos tenka Pirkėjui. - Pardavėjo teisės
5.1. Jei Pirkėjas bando pakenkti internetinės parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti jam galimybę naudotis internetine parduotuve arba išskirtiniais atvejais panaikinti Pirkėjo registraciją.
5.2. Susidarius svarbioms aplinkybėms, Pardavėjas gali laikinai arba iš viso nutraukti internetinės parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešę Pirkėjui.
5.3. Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas, pasirinkęs atsiskaitymo ne grynaisiais pinigais numatytus apmokėjimo būdus, nesumoka už prekes per 2 (dvi) darbo dienas.
5.4. zubr.lt turi teisę visais atvejais nesudaryti Pirkimo-pardavimo sutarties su konkrečiu Pirkėju, pateikusiu užsakymą, įskaitant, bet neapsiribojant tuos atvejus, kai Pirkėjas atsisakė Pirkimo-pardavimo sutarties ir grąžino prekes 2 ir daugiau kartų per paskutinius 6 mėnesius.
5.5. zubr.lt turi teisę atsisakyti sudarytos Pirkimo-pardavimo sutarties, jei baigėsi sutartyje nurodytų prekių atsargos, taip pat, jei sutartis buvo sudaryta asmens, kuris remiantis šiomis Taisyklėmis neturėjo teisės sudaryti sutarties.
6.
Pardavėjo įsipareigojimai
6.1. Pardavėjas įsipareigoja šiose Taisyklėse ir internetinėje parduotuvėje
nustatytomis sąlygomis sudaryti Pirkėjui galimybę naudotis internetinės
parduotuvės zubr.lt teikiamomis
paslaugomis.
6.2. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes jo nurodytu
adresu ir šiose Taisyklėse nurodytomis sąlygomis.
6.3. Pardavėjas, dėl svarbių aplinkybių negalėdamas pristatyti Pirkėjui
užsakytos prekės, įsipareigoja pasiūlyti analogišką ar kiek įmanoma savo
savybėmis panašesnę prekę. Pirkėjui atsisakius priimti analogišką ar savo
savybėmis panašiausią prekę, arba Pardavėjui neturint alternatyvos pasiūlymo,
Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 6 (šešias)
darbo dienas, jeigu buvo atliktas išankstinis apmokėjimas.
6.4. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į jam priklausančią
asmeninę informaciją, nurodytą internetinės parduotuvės registracijos formoje,
išskyrus Lietuvos Respublikos įstatymuose nustatytus atvejus.
7.
Prekių kainos, apmokėjimo tvarka ir terminai
7.1. Prekių kainos internetinėje parduotuvėje ir suformuotame užsakyme
nurodomos eurais su PVM. zubr.lt pasilieka
teisę keisti prekių kainas pasikeitus mokesčių dydžiams, taip pat tais atvejais
kai gamintojas / tiekėjas keičia prekių kainodarą.
7.2. Pirkėjas atsiskaito už prekes vienu iš šių būdų:
7.2.1. Apmokėjimas banko pavedimu – tai išankstinis apmokėjimas, kai Pirkėjas,
atsispausdinęs užsakymą ir nuėjęs į artimiausią banko skyrių, ar tiesiog
pasinaudojęs internetinės bankininkystės sistema, perveda pinigus į vieną
iš zubr.lt bankų sąskaitų.
7.2.2. Apmokėjimas kreditine kortele ar pasinaudojus banklink paslauga – tai išankstinis
apmokėjimas, kai Pirkėjas, pasinaudojęs internetinės bankininkystės sistema,
perveda pinigus į vieną iš zubr.lt bankų
sąskaitų..
7.3. Atsiskaitydamas 7.2.1 punkte numatytu apmokėjimo būdu, Pirkėjas
įsipareigoja sumokėti nedelsiant. Minėtaisiais atvejais, tik gavus apmokėjimą
už prekes pradedamas ruošti prekių siuntinys ir pradedamas skaičiuoti prekių
pristatymo terminas.
7.4 Jeigu apmokėjimas gautas darbo dieną iki 12 val., ši diena skaičiuojama
kaip pirma užsakymo vykdymo diena. Jeigu apmokėjimas gautas po 12 val. (taip
pat savaitgaliais ar švenčių dienomis), tuomet pirma užsakymo vykdymo ir prekių
pristatymo diena yra sekanti darbo diena.
8.
Prekių pristatymas
8.1. Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas.
8.2. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekes Pirkėjui laikydamasis prekių
aprašymuose nurodytų terminų. Šie terminai netaikomi tais atvejais, kai
Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo
užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių
pristatymas gali vėluoti dėl Force Majeure aplinkybių.
8.3. Pirkėjas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių
pristatymo vietą.
8.4. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats
priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais
Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui
pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
8.5. Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo
įgaliotu atstovu patikrinti siuntos būklę. Pirkėjui pasirašius
sąskaitoje-faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo
dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės.
8.6. Prekių pristatymo mokestis ir detalesnė informacija, susijusi su prekių
pristatymu, pateikiama internetinės parduotuvės „Pristatymo sąlygos“ skyriuje.
8.7. Tuo atveju, kai Pirkėjas, remdamasis šiomis Taisyklėmis, atsisako pirkimo
– pardavimo sutarties, jam tenka pareiga apmokėti visas tiesiogines prekių
grąžinimo Pardavėjui išlaidas. Šių Pardavėjo išlaidų suma išskaičiuojama iš
grąžintinų Pirkėjui už prekes sumokėtų pinigų .
8.8. Jei nėra galimybės užsakytų prekių pristatyti viena siunta, tai zubr.lt turi teisę pristatyti prekes keliomis
siuntomis.
8.9. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių
pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba
pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių
aplinkybių.
8.10. Jeigu pirkimo-pardavimo sutartyje numatytas daiktų gabenimas ir
Pardavėjas išsiunčia daiktus Pirkėjui, daiktų atsitiktinio žuvimo ar sugedimo
rizika pereina Pirkėjui, kai jis ar jo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, priima
daiktus. Jeigu daiktai perduodami vežėjui, kurį pasirinko Pirkėjas, o
Pardavėjas nesiūlė tokio pristatymo, šioje dalyje numatyta rizika pereina
Pirkėjui, kai daiktai perduodami vežėjui.
9.
Prekių kokybės garantija ir tinkamumo naudoti terminas
9.1. Visoms prekėms taikomi gamintojo nustatyti garantiniai terminai. Prekei
sugedus garantinio laikotarpio metu, remontas atliekamas nemokamai (išskyrus,
jei yra teisės aktuose numatytos Pardavėjo atsakomybę šalinančios aplinkybės).
Pardavėjas neteikia prekių garantinės priežiūros paslaugų, kiekvienu
konkrečiu atveju nukreipdamas Pirkėją į garantinį aptarnavimą suteikiantį
centrą.
9.2. Pardavėjas neatsako už tai, kad internetinėje parduotuvėje esančios prekės
savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio,
formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.
9.3. Tuo atveju, kai Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims daiktų kokybės
garantijos nesuteikia, galioja atitinkamų teisės aktų numatyta garantija.
9.4. Pardavėjas įsipareigoja prekes parduoti Pirkėjui taip, kad jam būtų suteikta
reali galimybė tokiomis prekėmis pasinaudoti iki tinkamumo naudoti termino
pabaigos. Esant ypatingai trumpiems garantiniams terminams prekės internetinėje
parduotuvėje yra pažymimos specialiu perspėjamuoju ženklu.
9.5. Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo Pirkėjo teisių,
kurias, įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugas, jam nustato teisės
aktai.
10.
Prekių grąžinimas ir keitimas
10.1. Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos
Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr. 738 “Dėl Lietuvos Respublikos
Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimo Nr. 697 “Dėl mažmeninės prekybos
taisyklių patvirtinimo” pakeitimo ir Civilinio kodekso 6.22810 ir 6.22811
straipsniuose nustatyta tvarka.
10.2. Prekių grąžinimo ir keitimo numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti per
14 (keturiolika) dienų nuo prekių atsiėmimo arba pristatymo jam dienos
(terminas pradedamas skaičiuoti, kai Pirkėjui pristatoma visos užsakymo
siuntos) , informuodamas apie tai Pardavėją 3.2.Taisyklių punkte numatyta
tvarka.
10.3. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, Pirkėjo
nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos
apsauginės plėvelės ir kt. (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama
nekokybiška prekė), tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta,
būtinai pateikiant prekės įsigijimo dokumentą ir garantinį taloną (jei jis buvo
išduotas).
10.4. Grąžinamas prekes Pirkėjas gali pristatyti pats pardavėjo nurodytu adresu
arba atsiųsti naudojantis kurjerio paslaugomis. Tuo atveju, kai prekė grąžinama
remiantis 3.2. punkte numatyta teise, Pirkėjui tenka prekių grąžinimo išlaidos.
Kai grąžinama gauta ne ta prekė ir/ar nekokybiška prekė, Pardavėjas
įsipareigoja pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis
prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi analogiškų prekių, jis grąžina
Pirkėjui už prekes sumokėtus pinigus.
10.5. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas
nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
11.
Atsakomybė
11.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už registracijos formoje pateiktų
duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia registracijos formoje tikslių
duomenų, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius.
11.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis šia internetine
parduotuve.
11.3. Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems
asmenims. Jei zubr.lt LT teikiamomis
paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie internetinės
parduotuvės naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį
laiko Pirkėju.
11.4. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai
nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo
rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis,
nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
11.5. Jei Pardavėjo internetinėje parduotuvėje yra nuorodos į kitų įmonių,
įstaigų, organizacijų ar asmenų tinklapius, Pardavėjas nėra atsakingas už ten
esančią informaciją ar vykdomą veiklą, tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja
ir toms įmonėms bei asmenims neatstovauja.
11.6. Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai atsiradusius
tiesioginius nuostolius.
12.
Apsikeitimas informacija
12.1. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje
pateiktu elektroninio pašto adresu.
12.2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo internetinės
parduotuvės skyriuje „Kontaktai“ nurodytomis susisiekimo priemonėmis.
13.
Asmens duomenų apsauga
13.1. 13 punkte numatytos asmens duomenų tvarkymo ir apsaugos taisyklės
taikomos visiems asmens duomenims, kuriuos Pardavėjui pateikia Pirkėjas arba
kuriuos Pardavėjas surenka ir tvarko Pirkėjui naudojantis zubr.lt internetine svetaine.
13.2. Pardavėjas gerbia Pirkėjo ir kitų zubr.lt internetinės
svetainės lankytojų privatumą ir saugo jų asmens duomenis, kurie yra pateikiami
Pardavėjui ir kuriuos Pardavėjas surenka, taip, kaip nurodyta šiose Taisyklėse,
kuriose paaiškinama, kodėl Pardavėjas renka asmens duomenis ir kaip juos
naudoja.
13.3. Pirkėjas, norėdamas užsisakyti prekių zubr.lt internetinėje
parduotuvėje, gali tai padaryti užsiregistravęs šiose internetinėse svetainėse
arba pirkdamas be registracijos.
13.4. Pirkėjas, tiesiogiai registruodamasis zubr.lt internetinėje
svetainėje ar registracijai naudodamas savo Facebook paskyrą, turi įvesti savo
el. pašto adresą ir slaptažodį. Pirkėjas, patvirtindamas šias Taisykles tuo
pačiu patvirtina, jog yra informuotas bei sutinka, kad jo nurodytu el. pašto
adresu bus siunčiami informaciniai pranešimai, kurie būtini prekių užsakymui
įvykdyti.
13.5. Pirkėjas, užsiregistravęs zubr.lt internetinėje
svetainėje, savo profilyje pateikia šiuos prekių užsakymui įvykdyti būtinus
asmens duomenis: vardas, pavardė, telefono numeris, el. pašto adresas, adresas,
gavėjo (pristatymo) adresas.
13.6. Pardavėjas patvirtina, jog šie asmens duomenys, bus naudojami prekių
pardavimo zubr.lt internetinėje
parduotuvėje ir prekių pristatymo tikslais. Šių duomenų tvarkymo teisinis
pagrindas – prekių pirkimo-pardavimo sutarties sudarymas ir vykdymas.
13.7. Pirkėjas patvirtina, kad jis žino apie savo teisę atsisakyti pateikti
savo asmens duomenis, tačiau supranta, kad šie asmens duomenys yra reikalingi
ir būtini prekių užsakymo įvykdymui, o Pirkėjui nepateikus tokių duomenų ir
nesutikus, kad jie būtų tvarkomi šių Taisyklių 13.6. punkte nurodytais
tikslais, prekių pirkimo – pardavimo Sutartis negalės būti sudaryta ir
įvykdyta.
13.8. Pirkėjas, pageidaudamas gauti tiesioginės rinkodaros pasiūlymus, turi
nurodyti savo el. pašto adresą ir telefono numerį registracijos formoje arba
prekių užsakymo metu. Šie asmens duomenys tiesioginės rinkodaros tikslais bus
naudojami tik tuo atveju, jeigu Pirkėjas tam duoda sutikimą pažymėdami varnele
pasirenkamą tiesioginės rinkodaros siuntimo būdą (el. paštu ir / ar SMS
žinute). Pirkėjas gali savo profilyje nurodyti kokia informacija apie prekes ir
pasiūlymus jį domina – šie duomenys taip pat bus tvarkomi tiesioginės
rinkodaros tikslu.
13.9. Pirkėjas bet kuriuo metu turi teisę atšaukti savo sutikimą naudoti asmens
duomenis tiesioginės rinkodaros ir administravimo tikslais susiekę su Pardavėju
adresu akenis.kaunas@gmail.com. Taip pat Pirkėjas,
kuris yra užsiregistravęs zubr.lt interneto
svetainėse, savo privatumo parametrus ir sutikimus su tiesiogine rinkodara gali
valdyti prisijungęs prie savo paskyros.
13.10. Visus Pirkėjo bei zubr.lt internetinės
svetainės lankytojų duomenis Pardavėjas saugo ne ilgiau, nei tai reikalinga
šiose Taisyklėse nurodytais tikslais.
13.11. Pardavėjas įsipareigoja neatskleisti asmens duomenų tretiesiems
asmenims, išskyrus Pardavėjo partnerius, teikiančius prekių pristatymo,
Pardavėjo internetinio puslapio ar duomenų bazių, įrangos administravimo, ar
kitas, su Pirkėjo užsakymo tinkamu įvykdymu bei tiesioginės rinkodaros
pasiūlymų siuntimu susijusias, paslaugas. Visais kitais atvejais tretiesiems
asmenims bet kokie Pirkėjo asmens duomenys gali būti atskleidžiami tik LR teisės
aktų numatyta tvarka.
13.12. Pardavėjas duomenų tvarkymui taiko saugos ir tvarkymo reikalavimus,
nustatytus Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatyme ir
Europos Sąjungos Bendrajame duomenų apsaugos reglamente.
13.13. Pardavėjas imasi atitinkamų techninių ir organizacinių priemonių, kad
užtikrintų visų tvarkomų asmens duomenų apsaugą nuo netyčinio ar neteisėto
sunaikinimo arba netyčinio praradimo, pakeitimo, neįgalioto atskleidimo arba
prieigos, ir nuo visų kitų neteisėtų apdorojimo formų.
13.14. Pirkėjas turi šias teises, susijusias su asmens duomenimis:
13.14.1. teisę pačiam ištaisyti savo asmens duomenis savo paskyroje arba šią
teisę įgyvendinti kreipiantis į Pardavėją;
13.14.2. prašyti, kad Pardavėjas leistų susipažinti su duomenimis ir juos
ištrintų arba apribotų duomenų tvarkymą;
13.14.3. teisę nesutikti, kad duomenys būtų tvarkomi;
13.14.4. teisę gauti savo asmens duomenis susistemintu, įprastai naudojamu ir
kompiuterio skaitomu formatu (teisė į duomenų perkeliamumą);
13.14.5. teisę atšaukti sutikimą;
13.14.6. teisę pateikti skundą Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai.
13.17. Pirkėjas gali pasinaudoti šiomis savo teisėmis kreipdamasis į Pardavėją
el. paštu adresu akenis.kaunas@gmail.com.
- Baigiamosios nuostatos
14.1. Šių taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma LR teisė.
14.2. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.
Prekių pristatymas.
1. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių
pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats.
Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos
nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl
prekių pristatymo netinkamam subjektui.
3. Prekes pristato Pardavėjas arba Pardavėjo
įgaliotas atstovas (Venipak kurjeris).
4. Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes
vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai yra
preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra
reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą. Kartu
Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl
nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas
įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo
sąlygas.
5. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo
atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra
pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo
nepriklausančių aplinkybių.
6. Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant
(per 1 kalendorinę dieną) informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama
sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos
neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.
Apie tai galima informuoti elektroiniu paštu (akenis.kaunas@gmail.com) arba interneto parduotuvėje nurodytu kontaktiniu numeriu.
Vėliau pretenzijos yra nepriimamos.
7. Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu
pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo
dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai
Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų
Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų,
susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės
pristatymo dokumente.
8.
Mūsų patikimas partneris Venipak užsakytas prekes pristato į visus Lietuvos miestus ir kaimelius (išskyrus Kuršių Neriją (dėl pristatymo į Kuršių Neriją prašome susisiekti iš pradžių su mumis)). Prekės Jums ar Jūsų nurodytam asmeniui bus įteiktos tiesiai į rankas. Šio pristatymo laikas 2-3 darbo dienos. Prekės pristatomos darbo valandomis (nuo 8h iki 17h), tad prašome nurodyti adresą, kuriuo būnate šiomis valandomis, tai gali būti darbo adresas, namų adresas ar kitas adresas. Prieš pristatydamas prekes kurjeris susisieks su Jumis.
Dėmesio: prekes gali atsiimti tik užsakymą pateikęs asmuo, arba asmuo nurodytas užsakymo pateikimo metu. Todėl priimant prekes, būtina su savimi turėti ir pateikti asmens tapatybę patvirtinantį galiojantį dokumentą.
NUO 2020-11-09 ATSISKAITYMAS TIK BANKO KORTELE
Prekių grąžinimas ir keitimas.
1. Parduotų prekių trūkumai šalinami,
nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis LR ūkio ministro 2001
m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių
patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, išskyrus
atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus (kai sutartis
sudaryta dėl higienos prekių – patalynės reikmenų – pardavimo; žr. informaciją
VšĮ „Vartotojų centras“ tinklalapyje
http://www.vartotojucentras.lt/istatymas.php?id=1038, „Ne maisto prekių
grąžinimo ir keitimo ypatumai“ 18 punktą.). Pinigai už grąžintas prekes visais
atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.
2. Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis
Taisyklių 8.1. punktu, Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) darbo
dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų
skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės
pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.
3. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis
šių sąlygų:
3.1. grąžinama prekė turi būti originalioje
tvarkingoje pakuotėje;
3.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
3.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi
prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos psauginės plėvelės ir
kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
3.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos,
kokios Pirkėjas ją gavo;
3.5. grąžinant prekę būtina pateikti jos
įsigijimo dokumentą.
4. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo
grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 3 straipsnyje nustatytos prekių
grąžinimo tvarkos.
5. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką
prekė, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti
analogiškomis tinkamomis prekėmis.
6. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui
tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.
PASTABA. Prekės grąžinimo atveju (siuntos pristatymo klientui ir grąžinimo mums) pristatymo išlaidų negrąžiname. Jei už pristatymą klientas mokėjo 0.00 EUR, darant pinigų grąžinimą mes pasiliekame teisę neprimokėti (už pristatymo paslaugas mūsų sumokėtą sumą) taip pat pristatymo išlaidų už prekės grąžinimą mums (mūsų išlaidos kurjeriams).
Pvz: buvo įsigyta prekių už 42.00 EUR, ir žmogus nusprendė grąžinti prekes. Jo išlaidos pristatymui buvo 4,00 EUR. Už šių prekių grąžinimą vėl mokame 4,00 EUR, todėl šiuo atveju mūsų grąžintina pinigų suma klientui bus (42-8) lygi 34 EUR.